zondag 18 oktober 2009

Druk druk druk....











De afgelopen weken heb ik het zo druk gehad dat ik amper aan scrappen ben toegekomen. Laatst ben ik begonnen aan een boekje waarin ik allerlei gebeurtenissen die in oktober plaatsvinden, voor mezelf wil opschrijven, een soort dagboek dus. Dit heb ik tussen de bedrijven door wel afgemaakt. Hier zijn wat foto's bijgevoegd. Ik heb "oud" papier van Luxe Design gebruikt, zelf vind ik dit heel leuk papier, en daarbij wat transparante sheets. De verdere aankleding moet nog komen door het schrijven en doodlen erin, dit laat ik nog een andere keer zien.
groetjes Ine

2 opmerkingen:

  1. Hij is wel heel erg mooi geworden breng je hem een keer mee als je weer op donderdag komt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Ine!!
    Neem je even een kijkje op mijn blog, daar staat een berichtje voor je!
    Groetjes,

    Judith

    BeantwoordenVerwijderen